80 توصیه بازاریابی دیجیتالی در سال 2022 (بخش سوم)
80 توصیه بازاریابی دیجیتالی در سال 2022 (بخش سوم)
دو شنبه 10 مرداد 1401 ساعت 15:52 | بازدید : 168 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

33. بررسی کنید که مخاطبین از تجارت شما دقیقا چه چیزهایی ممکن است بخواهند؟

نکته دیگری که در این رابطه وجود دارد این است که شما باید بررسی کنید که مخاطبین دقیقا از تجارت شما چه می خواهند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی باعث شود که شانس شما برای موفقیت بیشتر شود. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این موضوع می تواند به میزان زیادی بر روی موفقیت شما تاثیر داشته باشد. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما دقیقا بخواهید که دیگران از تجارت شما چه می خواهند و سعی کنید تا بر این اساس عمل کنید می توانید انتظار داشته باشید که در کارتان پیشرفت مناسبی بکنید. دانشمندانی که در این حوزه کار می کنند بر این باورند که این کار همچنین می تواند به نوبه خودش باعث شود که میزان اعتماد به نفس شما به عنوان تجارتی که می خواهد کار بازاریابی دیجیتالی را انجام دهد به مقدار بسیار زیادی افزایش پیدا کند و بنابراین در این حالت شما می توانید انتظار داشته باشید که شانس خیلی خیلی بیشتری را برای موفقیت در کارهایتان داشته باشید. بازاریابی دیجیتالی به این معنی است که شما باید در ابتدا تمام نیازهایی را که مخاطبینتان دارند مورد بررسی قرار دهید و باید سعی کنید تا بر اساس این نیازها طراحی هایی برای کارتان ارایه نمایید.

34. به هنگام تولید محتوا برای بازاریابی، با مخاطبین خودتان صمیمی شوید!

نکته دیگری که در این رابطه وجود دارد صمیمی بودن با مخاطبین به هنگام برقراری ارتباط می باشد. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است وقتی که شما سعی می کنید تا با مخاطبین خودتان ارتباط صمیمی برقرار کنید زمانی است که مجبور می شوید که آن ها را درست به همان شکلی که هستند درک کنید و این می تواند باعث شود که شانس شما برای موفقیت در کار بازاریابی افزایش پیدا کند. تحقیقات زیادی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که وقتی شما می توانید چنین احساسی را در این مخاطبین ایجاد کنید در حقیقت می توانید انتظار داشته باشید که این افراد را همان طوری که هستند درک کنید و همین موضوع باعث می شود که احتیاجاتی که ممکن است داشته باشند و همچنین نایزهایی که ممکن است به عنوان مخاطبین و مشتریان شما داشته باشند را نیز به خوبی درک کنید. در این حالت شما به خوبی درک می کنید که این افراد از تجارت شما چه می خواهند و همین موضوع سبب می شود تا بتوانید دیدگاه بهتری نسبت به زندگی که دارید داشته باشید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار همچنین منجر به این می شود که شما این توانایی را داشته باشید برای این که بتوانید این افراد را بهتر از گذشته درک کنید و بنابراین در مرحله های بعدی نیز بتوانید به نیازهای دیگر آن ها بهتر پاسخ دهید.

35. دورنمای تجارت خودتان را به این افراد نشان دهید!

نکته بسیار مهم دیگری که در این رابطه وجود دارد این است که شما باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که بتوانید دورنمای تجارت خودتان را به آن ها نشان دهید. این موضوع باید برای شما اهمیتی ویژه داشته باشد. به عبارت دیگر تنها در این حالت است که شما می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت در کار بازاریابی زیاد است. وقتی که شما دورنمای کاری را که می خواهید انجام دهید به مخاطبین و افرادی که قرار است تبدیل به مشتریان دایمی شما شوند نشان دهید در حقیقت می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای این که بتوانید این افراد را بهتر درک کنید بیشتر می شود. این کار همچنین باعث می شود که این افراد هم نسبت به شما یک دیدگاه مشخصی داشته باشند. به عبارت دیگر در این حالت آن ها هم دیدگاه بهتری نسبت به شما خواهند داشت و بنابراین دورنمایی که آن ها هم نسبت به شما پیدا می کنند باعث می شود که بدانند با چه نوع تجارتی طرف هستند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که اکثر تجارت هایی که سعی می کنند تا به این شیوه کار کنند تجارت هایی هستند که در همان اوایل کار موفق می شوند که تعداد زیادی از مخاطبین را به سمت و سوی تجارت خودشان بکشانند چون در این حالت آن ها موفق می شوند تا به راحتی دورنمای خودشان را به دیگران نشان دهند و کاری کنند که مردمی که می خواهند تصمیم بگیرند که آیا مشتریان آن ها بشوند یا خیر بدانند که باید با چه تجارتی روبرو شوند.

36. در صورتی که کار تجارت شما این است که فرآورده هایی تولید کنید؛ سعی کنید تا از این فرآورده ها تصاویری بسیار جذاب بگیرید و در اختیار مخاطبین قرار دهید!

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که در صورتی که می خواهید از این فرآورده هایی که در اختیار دارید تصاویری جذاب بگیرید بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که تمام تلاشتان را بکنید برای این که بتوانید تصاویری مناسب از این فرآورده ها بگیرید و این تصاویر را در اختیار مخاطبین قرار دهید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باور هستند که این کار به نوبه خودش می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی مخاطبینی داشته باشد که تجارت شما را دنبال می کنند. این روش می تواند باعث شود که آن ها به میزان زیادی با تجارت شما و کاری که انجام می دهید آشنا شوند  وهمین آشنا شدن می تواند به مزان زیاید به تجارت شما کمک کند تا شانستان برای این که مخاطبین بیشتری داشته باشید را افزایش دهید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار همچنین می تواند منجر به این شود که تجارت شما بتواند تعداد مخاطبین خودش را به میزان بسیار بسیار زیادی افزایش دهد و بنابراین شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا از فرآورده هایی که تجارتتان تولید می کند تصاویر باکیفیتی ارایه کنید.

37. در کنار تصاویر از GIF ها هم استفاده کنید!

یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید با استفاده از این روش شانس خودتان را برای این که تعداد مخاطبین بیشتری پیدا کنید افزایش دهید این است که سعی کنید تا از گیف هایی استفاده کنید که به تجارت شما کمک می کنند بهتر عمل کند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی شما را برای کارهایی که قرار است در آینده انجام دهید آماده تر کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کارها ممکن است باعث شود که شما بتوانید به میزان زیادی بهتر از گذشته برای این کار عمل کنید و بنابراین می توانید انتظار داشته باشید دیگران با توجه به گیف هایی که شما از فرآورده هایی که تجارتتان تولید می کند و یا خدماتی که تجارتتان ایجاد می کند بهتر شما را درک کنند. تحقیقات همچنین نشان داده است که ایجاد چنین گیف هایی می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت در کارهایتان داشته باشید و بنابراین می توان انتظار داشت که با انجام دادن این کار شما می توانید یک چشم اندازه خیلی بهتری را برای تجارتتان ایجاد کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان می دهد که این کار همچنین می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا از تکنولوژی های روز بهترین استفاده را برای کارتان انجام دهید.

38. نباید فراموش کنید که بخشی از بازاریابی دیجیتالی، تولید تصاویر و ویدیوهایی است که دارای کیفیت بالایی می باشند!

در صورتی که شما فکر می کنید تصاویر و یا ویدیوهایی که تجارت شما تولید می کند دارای کیفیت مناسبی نمی باشند سخت در اشتباه می باشید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که کیفیتی که این تصاویر و ویدیوهای تولید شده توسط شما دارند می تواند بیشترین تاثیر را بر روی کار بازاریابی که توسط شما انجام می گیرد داشته باشد. به عبارت دیگر شما به راحتی می توانید انتظار داشته باشید که تصاویر و همچنین ویدیوهایی تولید کنید که بیشترین تاثیر را بر روی تعداد افرادی که قرار است تجارت شما را به عنوان مشتریان و مخاطبین بپذیرند داشته باشد. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار همچنین می تواند منجر به این شود که شما بتوانید حتی خودتان هم نسبت به این تصاویر و ویدیوهایی که تولید می کنید احساس بهتری داشته باشید و بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که دیدگاهتان نسبت به این کار بهتر شود. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند همچنین بر این باورند اکثر افرادی که قرار است به عنوان مخاطبین شما تصاویر و ویدیوهایی را که مربوط به تجارت شما می باشد نگاه کنند افرادی هستند که کیفیت این تصاویر می تواند در تصمیماتی که قرار است نسبت به تجارت شما بگیرند تاثیراتی بسیار مهم و کلیدی داشته باشد و می تواند به میزان زیادی آن ها را برای انجام کارهایی که منجر به خرید از تجارت شما می شوند آماده تر کند.

39. سعی کنید همیشه در کار بازاریابی دیجیتالی "خارج از جعبه" فکر کنید!

نکته دیگری که شما باید به آن توجه کنید این است که باید تمام تلاشتان را بکنید تا خارج از جعبه فکر کنید تا بتوانید کار بازاریابی را بهتر انجام دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند منجر به این شود که شانس شما برای این که بتوانید در کار بازاریابی دیجیتالی موفق تر شوید به میزان زیادی افزایش پیدا کند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که وقتی شما به عنوان یک تجارتی که تصمیم به کار بازاریابی گرفته است می خواهید این کار را انجام دهید بهترین نکته ای که شما می تونید با توجه کردن به آن مسیر بازاریابی خودتان را به خوبی تعیین کنید این است که تمام تلاشتان را بکنید برای این که در این کار تفکری داشته باشید که امروزه به آن تفکر تفکر "خارج از جعبه" می گویند. در حقیقت شما باید سعی کنید تا بدون توجه به این که روش های سنتی و معمولی برای این نوع بازاریابی چیست عمل کنید و تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به میزان بسیار زیادی به شما کمک کند تا به جواب هایی که دوست دارید برسید. دانشمندانی که در این حوزه کار می کنند بر این باورند که این نوع تفکر شما به عنوان یک بازاریاب می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت کاری شما داشته باشد می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شانستان را برای این که در این کار موفق شوید افزایش دهید. وقتی که شما به این شکل فکر می کنید دیگر خودتان را اسیر تفکراتی که به صورت معمولی و مرسوم در کار بازاریابی وجود دارند نمی کنید و همین باعث می شود که شانس بسیار بالایی برای موفقیت در کارهایتان داشته باشید.

40. در صورتی که برنامه های ویژه ای برای حمایت کردن از مشتریان و مخاطبین دارید می توانید آن ها را ارایه کنید!

نکته دیگری که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید این است که در صورتی که شما برنامه های ویژه ای برای حمایت کردن از مخاطبین و مشتریان خودتان دارید می توانید آن ها را ارایه کنید برای این که این برنامه های ویژه بتوانند به شما کمک کنند تا شانستان را برای موفقیت بیشتر کنید. به عبارت دیگر در صورتی که شما برای این که مخاطبین و مشتریان تجارت خودتان مواردی را ارایه می کنید که به شما کمک می کنند تا به میزان زیادی از استرس آن ها برای رویارویی با تجارت شما برای اولین کار کم کنند می توانید این موارد ویژه را به این مخاطبین و مشتریان به شیوه های مختلفی ارایه کنید و از آن ها بخواهید تا در این برنامه های ویژه ای که شما برای آن ها تدارک دیده اید شرکت کنند. این کار می تواند به میزان زیادی به نفع شما باشد.

41. حتما سعی کنید تا نقدهایی را که به تجارتتان می شود مورد بررسی قرار دهید!

یکی از مهم ترین مباحثی که در این زمینه وجود دارد نقدهایی است که به تجارت شما می شود. این موضوع موضوعی است که شما به عنوان یک فردی که تصمیم گرفته است تا تجارت خوبی داشته باشد باید حتما به آن توجه کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که چنین نقدهایی می توانند به میزان بسیار زیادی برای تجارت شما سازنده باشند و همچنین می توانند به تجارت شما کمک کنند تا به میزان زیادی رشد کند. در حقیقت وقتی که شما کار بازاریابی با استفاده از روش های دیجیتالی را انجام می دهید در صورتی که می خواهید با استفاده از این روش کار تجارت شما رشد کند یکی از اولین و کلیدی ترین موضوعاتی که باید حتما این موضوع را در اولویت قرار بدهید این است که سعی کنید تا با استفاده از توجهی که به نقدهایی که به شما می کنند می کنید؛ شانس خودتان را برای این که در این کار موفق شوید بیشتر کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این توجه کردن به نقدها است که می تواند به میزان زیادی سرنوشتی که تجارتتان ممکن است داشته باشد را تحت تاثیر قرار دهد و بنابراین در صورتی که می خواهید تجارتتان به یک سرنوشت خوبی دچار شود حتما به نقدهایی که از آن می شود به میزان زیادی توجه کنید. تحقیقات همچنین نشان داده است که این نقدها می توانند در جای خودشان بسیار سازنده باشند.

42. از این که به تجارت شما نقدهای منفی شود به هیچ عنوان نترسید!

شما به هیچ عنوان نباید از این که کسی نسبت به تجارت شما نقدهای منفی بکند بترسید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است تجارت هایی که فکر می کنند ممکن است این امواج منفی بر روی آن ها تاثیری داشته باشند سخت در اشتباه می باشند. شما به عنوان یک تجارت به هیچ عنوان نباید انتظار داشته باشید که از نقدهای منفی که نسبت به تجارت شما می شود بترسید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی از کیفیت کاری که شما انجام می دهید کم کند. به عبارت دیگر وقتی که شما به عنوان یک تجارت از چیزی که درباره تان می گویند ترس داشته باشید این درست زمانی است که تجارت شما به نابود شدن تهدید می شود. محققانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار می تواند به میزان زیادی باعث شود که شانس شما برای این که بتوانید به عنوان یک تجارت موفق به کار خودتان ادامه دهید کاهش پیدا کند. از این رو می توان گفت که فکر کردن به این موضوع که شما به عنوان یک تجارت چگونه باید سعی کنید تا به نقدهایی که به شما می شود پاسخ دهید موضوع بسیار مهمی است که می تواند نقشی تعیین کننده برای تجارت شما داشته باشد.

43. حتی در صورتی که می توانید به بخشی که در وب سایتتان مخاطبین به نقد می پردازند توجه بیشتری داشته باشید!

نکته دیگری که شما باید حتما در این زمینه به آن توجه کنید این است که سعی کنید تا به بخش هایی از وب سایتتان که در این بخش های قرا است مخاطبین به نقد بپردازند توجه بیشتری داشته باشید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شانستان را برای این که بتوانید در این کار موفق شوید افزایش دهید. تحقیقات همچنین نشان داده است که توجه کردن به این بخش ها همچنین می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شما بتوانید برای خودتان یک هوشیاری برند ایجاد کنید برای این که بدانید در آینده قرار است چه کارهایی را انجام دهید. دانشمندانی که در این زمینه تحقیق می کنند بر این باور هستند که انجام دادن این کار می تواند منجر به این شود که شما بتوانید این احساس را در مخاطبینی که تجارت شما را دنبال می کنند ایجاد کنید که این مخاطبین بتوانند این موضوع را به خوبی درک کنند که شما نسبت به نقدهایی که آن ها از تجارت شما می کنید دیدگاه خوبی دارید و به اندازه ای به این نقدها اهمیت می دهید که آن ها را در وب سایت خودتان به خوبی ارایه می کنید. این موضوع حتی می تواند باعث شود که این افراد نسبت به تجارت شما نقدهای بیشتری نیز ارایه کنند.

44.سعی کنید تا جایی که می توانید به نقدهایی که از تجارتتان می شود پاسخ دهید!

نکته دیگری که در این زمینه وجود دارد این است که شما باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که سعی کنید تا به این نقدهایی که از تجارت شما می شود پاسخ دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند منجر به این شود که شما این شانس را داشته باشید برای این که بتوانید دیدگاهتان را نسبت به گذشته بهتر کنید و همین بهتر کردن دیدگاه شما می تواند به شما کمک کند تا نسبت به گذشته هوشمندانه تر عمل کنید. تحقیقاتی که دانشمندان و افرادی که در این زمینه تحقیق می کنند در این باره انجام داده اند نشان داده است وقتی که شما تمام تلاشتان را می کنید برای این که به نقدهیای که از تجارتتان می شود پاسخ دهید می توانید انتظار داشته باشید که به این روش خودتان هم بهتر از گذشته درباره این تجارت تحقیق کنید و بنابراین خودتان هم می توانید دیدگاه بهتری داشته باشید. دانشمندانی که در این زمینه تحقیق می کنند بر این باورند که این کار می تواند منجر به این شود که وقتی که شما به این نقدها پاسخ می دهید در حقیقت این توانایی را پیدا می کنید که تجارت خودتان را از دریچه چشمان افرادی که شما را نقد می کنند مورد بررسی قرار دهید و همین کار منجر به این می شود که آسایش بهتری در این کار خواهید داشت. بنابراین حتما این کار را انجام دهید.

45.در صورتی که می خواهید یک فرآورده ای جدید ارایه کنید با استفاده از روش بازاریابی دیجیتالی از آن ها بپرسید که چگونه فرآورده ای دوست دارند؟

شما به عنوان فردی که تصمیم گرفته است تا به روش بازاریابی دیجیتالی کار کند در صورتی که می خواهید یک فرآورده ای جدید ارایه کنید باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که از دیگران بپرسید که دوست دارند تا چگونه فرآورده ای در اختیارشان قرار داشته باشد. تحقیقات نشان داده است که این می تواند یکی از بهترین و آسان ترین روش ها برای این باشد که شما بتوانید با استفاده از این روش شانستان را برای انجام کار بهتر کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار همچنین می تواند منجر به این شود که شما بتوانید درک کنید که این افراد دقیقا از شما چه می خواهند و از تجارت شما چه انتظاراتی دارند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند همچنین بر این باورند که این کار می تواند منجر به این شود که شما بتوانید به میزان زیادی نسبت به آن ها بهتر عمل کنید. از این رو تمام تلاشتان را بکنید برای این که کار را به شیوه ای انجام دهید که به این افراد معرفی شود برای این که می خواهند چه نوع فعالیتی داشته باشند و این کار می تواند منجر به این شود که شما بتوانید دیدگاه بهتری نسبت به آن ها داشته باشید و همچنین شانستان را برای این که کار بازاریابی به روش دیجیتالی را بهتر انجام دهید افزایش دهید.

46. در صورتی که کار تجارت شما این است که فرآورده ای تولید کنید؛ در صورتی که تعداد این فرآورده ها کم شد به مخاطبین اعلام کنید!

شما برای این که بتوانید در کار بازاریابی موفق شوید باید سعی کنید تا برای این که توجه آن ها نسبت به تجارت خودتان بیشتر جلب کنید تلاش کنید که در صورتی که در تجارتی که هستید فرآورده ای تولید می کنید اگر تولید این فرآورده و یا ارایه این فرآورده در تجارت شما کم شد سعی کنید تا به مخاطبین اعلام کنید. این کار می تواند به میزان زیادی بر روی این افراد تاثیر مثبت داشته باشد و می تواند منجر به این شود که آن ها بتوانند دیدگاه مثبت تری نسبت به تجارت شما داشته باشند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار می تواند به میزان زیادی به بهتر شدن کیفیت کار بازاریابی که بوسیله تجارت شما انجام می شود کمک کند و در حقیقت شما به این روش می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت خیلی بیشتر شود چون در این حالت مخاطبین و مشتریان تجارت شما به صورت ناخودآگاه به این فکر می کنند که تجارت شما خیلی به فکر آن ها است و بنابراین دوست دارد تا آن ها از تمام محصولاتی که در این تجارت وجود دارد استفاده کنند و بنابراین شانستان برای موفقیت به میزان زیادی بیشتر می شود.

47. سعی کنید تا مخاطبین را با تخصصی ترین حوزه های کارتان آشنا کنید!

شما به عنوان یک تجارت باید تمام تلاشتان در این باشد که این اراد را به میزان زیادی با تخصصی ترین کارهایی که در این تجارت انجام می دهید آشنا کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان بسیار زیادی به شما کمک کند تا دیدگاه بهتری نسبت به تجارتتان به آن ها بدهید. چون در این حالت این موضوع می تواند از دو جنبه به آن ها کمک کند. جنبه اول این است که آن ها نسبت به کارهایی که شما در تجارتتان انجام می دهید یک دیدگاه بهتری پیدا می کنند و از این نظر می توان گفت که شما می توانید به میزان بیشتری آن ها را دعوت کنید برای این که شما را درک کنند و نکته دیگر هم این است که در صورتی که شما بتوانید به این شکل آن ها را در معرض تمام کارهایی که می خواهید انجام دهید قرار دهید می توانید انتظار داشته باشید که آن ها بعد از مدتی احساس کنند که شما به عنوان یک تجارت به آن ها علاقه دارید و این علاقه به اندازه ای است که به آن ها به قدری احترام می گذارید که دوست دارید تا آن ها را در معرض آخرین کارهایی که انجام می دهید قرار دهید و خود این موضوع می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا بتوانید یک رابطه ای صمیمانه با آن ها برقرار کنید.

48.سعی کنید برای این مخاطبین کوییزهایی طراحی کنید!

 شما برای این که بتوانید کار بازاریابی با استفاده از روش های دیجیتالی را به خوبی انجام دهید می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید که تمام این روش ها می توانند به شما کمک کنند تا دیدگاه بهتری به مخاطبین و مشتریان نسبت به تجارت خودتان بدهید. یکی از بهترین و مناسب ترین دیدگاه هایی که شما می توانید در این زمینه به مخاطبین داشته بدهید این است که از کوییزهایی استفاده کنید که آن ها را هدایت کند تا نسبت به تجارتی که شما در آن فعالیت می کنید و یا نسبت به فرآورده هایی که تولید می کنید و یا نسبت به خدماتی که ارایه می کنید دیدگاه بهتری داشته باشند. دانشمندانی که در این زمینه تحقیق می کنند بر این باورند که این کار می تواند به میزان بسیار زیادی به شما کمک کند تا نسبت به این تجارت خودتان دیدگاه بهتری داشته باشید و این دیدگاه بهتر را به این افراد هم بدهید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی باعث شود که افرادی که می خواهند از تجارت شما به عنوان مخاطبین خرید کنند این شانس را داشته باشند برای این که به تجارت شما با یک دیدگاه مثبت تری نگاه کنند و بنابراین شما به این روش می توانید انتظار داشته باشید که تعداد افرادی که ممکن است در آینده تبدیل به مخاطبین و مشتریان دایمی شما شوند و چیزی شوند که امروزه آن را مشتریان وفادار می نامیم روز به روز افزایش دهید.

 



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 13
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 22
:: بازدید ماه : 450
:: بازدید سال : 1189
:: بازدید کلی : 5689